Digital markedsføring, salg og kundeudvikling

Styrk din digitale tilstedeværelse

I dag er det afgørende at have en digital tilstedeværelse, og langt de fleste virksomheder er repræsenteret med en hjemmeside. Men hvordan skal din digitale salg og markedsføringstrategi se ud? Skal man have en web-shop? Og hvordan indsamler og bruger du den vigtige data, du kan få om dine kunder? Der er et utal af muligheder, og der kan bruges uanede kroner på at optimere den organiske søgning (SEO), køre adwords kampagner (SEM) og annoncering på de sociale medier. Vi kan hjælpe dig på vej!



Lær at producere video til de sociale medier og LinkedIn med smartphone/drone

En af de mest effektive måder at skabe opmærksomhed omkring sig selv, sin virksomhed og sit produkt på de digitale medier er gennem video. Videoer har langt større klikrate end ved brug af kun tekst og billeder, og man holder modtagerens opmærksomhed i  meget længere tid. Men hvordan producerer man en video, som kommer ud med det rette budskab, hvor lang skal den være og hvad med musik og undertekster? Muligheden for brug af droner er nu også blevet en realitet – hvordan kommer man igang med det? Alt det kan vi hjælpe jer med.  



Lær at skrive til de sociale medier

Content is king! Lær at skrive indhold til virksomhedens sociale medier, som er relevant, interessant for din målgruppe og har det rette format.  



Få kunden i centrum med dit CRM-system

CRM handler om at sætte kunden i centrum. Et CRM-system, som ofte er en integreret del af dit ERP system, samler alle data fra virksomhedens afdelinger og danner et samlet billede af kunden i real-time. Kundedata kan være telefonnumre, adresser, ordre og den seneste kontakt med kunden – hvad er blevet drøftet, hvornår følges der op, hvordan og af hvem (også vigtigt i forhold til overholdelse af GDPR). Systemet sørger for at alle, i alle afdelinger, har alt og samme information og herved kan servicere kunden optimalt. Den struktureret håndtering og indsamling af kundedata giver din virksomhed uvurderlig viden, som kan bruges ved f.eks. udvikling af nye processer, produkter, salgs- og marketingaktiviteter.