Digitalisering af administration og digital dokumentation

Digitalisering af tidsregistrering

Med digital sagsbehandling kan du forbedre og effektivisere hverdagen for dine medarbejdere ude hos kunderne og forbedre kvaliteten af det udførte arbejde. Ved at gøre arbejdskort digitale, eventuelt via en APP, samler du al den information, medarbejderen skal bruge i dagligdagen, direkte på opgaven som f.eks. location og kontaktdata på kunden, dagens opgaver, forbrug af varer på opgaven, timeregistrering, dokumentation af kvalitetssikring og beskeder til medarbejderen i løbet af dagen.

 

Digitalisering af dokumentation ved udført arbejde

Dokumentation i forbindelse med kvalitetssikring er muligt at gøre digitalt og kan integreres i samme system hvor opgaver og tid registreres. Det gør processen mere effektiv og sikker. Hør Lilli fortælle om hvad Digital Dokumentation er, og hvordan vi kan hjælpe jer i gang.

 

Udnytter du virksomhedens ERP-system optimalt?

Et ERP (Enterprise Resource Planning) omtales ofte som virksomhedens økonomisystem som styrer regnskab, bogføring, fakturering, rykker m.m. Populære systemer er f.eks. Visma/e-conomic, MS NAV, Oracle og SAP. Men et ERP system er meget mere – det er et system der samler alle virksomhedens arbejdsområder, arbejdsprocesser og data i ét fælles system. Et ERP kan håndtere f.eks. ordre, indkøb, lager, produktion, projekter, kundestyring (CRM) og personale. Udnytter du systemet optimalt i forhold til din virksomhed, vil du kunne trække vigtige nøgletal og viden ud af systemet, som kan danne grundlag for nye forretningsstrategier og effektivisering af arbejdsprocesserne.